Behandeltraject ingr. teennagels € 168,-

Heeft u telkens weer last van ingroeiende teennagels en bent u op zoek naar een effectieve oplossing? Dan is onze niet-chirurgische behandeling het antwoord voor u! Geen gedoe meer met pijnlijke operaties of langdurige herstelperiodes, maar een snelle en effectieve oplossing.

Met onze speciale Arkada-techniek kunnen we op een pijnloze manier ingroeiende teennagels behandelen zodat u snel van uw klachten af bent omdat deze techniek direct verlichting geeft met een langdurig effect. Met deze mooie techniek kan een wigexcisie (het chirurgisch verwijderen) van een stuk nagel worden voorkomen. Het is speciaal gericht op cliënten die chronisch last hebben van drukpijn en ontstekingen waarbij lichte aanrakingen van de teen soms al teveel is.

Dit is een goede tussenoplossing voor cliënten die te weinig voldoening boeken met een standaard instrumentele behandeling van de pedicure en toch liever niet een chirurgische ingreep wensen.

Onze behandeling wordt in een pakketprijs aangeboden zodat u niet voor verassingen komt te staan.

Een Arkada-pakket bestaat uit:

• Behandeling van 1 teennagel
  • 2x fles serum TC-16
  • 2e behandeling na 12 weken
  • Advies voor nagelverbetering

Wilt u twee teennagels behandeld hebben, dan is het pakket € 248,-

Deze behandeling is zeer compleet en wordt uitgevoerd door één van onze gecertificeerde pedicures.

ALLEEN OP AANVRAAG MOGELIJK

Voor aanvullende diensten zoals nagelbeugeltechniek wordt een extra toeslag berekend.

U kunt een aanvraag doen voor een Arkada-behandeling via email of whatsapp, of middels een berichtje via onze contactpagina. Gezien de populariteit van deze behandeling, moet uw aanvraag eerst beoordeeld worden op beschikbaarheid.
Wij staan u graag te woord op nummer: 06-106 202 81

♥ ingroeiende nagel ♥ alleseropeneraan ♥ pedicure ♥ pijnvrij ♥